mount CDROM s dlouhymi nazvy souboru ?

Jaroslav Klaus J.Klaus na sh.cvut.cz
Středa Září 9 09:35:06 CEST 1998

On Wed, 9 Sep 1998, Petr Snajdr wrote:

> To je dano souborovym systemem a CDROM. Budete zrejme potrebovat
> podporu pro joliet. Pokud ji vase jadro nema kouknete se na:
> http://bmrc.berkeley.edu/people/chaffee/joliet.html

To me privadi na dotaz jestli umi Linux RockRidge? A standardne (od
ktere verze) nebo je potreba patch? Mate nekdo nejake info co se pouziva
vice (treba na CD s komercnimy distribucemi unixovych aplikaci)? Vlastne,
pokud se dobre pamatuji, tak jsem se setkal pouze s holym iso (joliet jsem
videl asi jen u empetrojkaru). Dik.

Jarda Klaus