mount CDROM s dlouhymi nazvy souboru ?

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Středa Září 9 07:51:17 CEST 1998

On Wed, 9 Sep 1998, Jaroslav Klaus wrote:

> To me privadi na dotaz jestli umi Linux RockRidge? A standardne (od
> ktere verze) nebo je potreba patch? Mate nekdo nejake info co se pouziva

RR umi a jiz asi docela dlouho.

> vice (treba na CD s komercnimy distribucemi unixovych aplikaci)? Vlastne,
> pokud se dobre pamatuji, tak jsem se setkal pouze s holym iso (joliet jsem
> videl asi jen u empetrojkaru). Dik.

Na CD pro Unixy jsem videla zatim temer jen ISO9660 RR, ciste ISO 9660 ne,
ale to je asi otazka nahody. Jinak jde udelat CDROM, ktere
bude kombinaci RR a Joliet a nebo pripadne i AUFS. Pak bude vse videt
i na platformach, ktere umi jen RR ( komercni Unixy), Joliet (Windowsy)
a AUFS (MacIntosh) .
	Problem asi bude s cestinou resp. s jeji podporou v nastrojich,
ktere umi vytvaret takove ISO image (jmenovite mkisofs a mkhybrid)

> Jarda Klaus

S pozdravem
	Petr Snajder