Komerce: Linux na Slovensku

Juraj Rehak glip na napri.sk
Středa Září 9 10:32:35 CEST 1998

> 	Zaujala ma tam jedna vec, ponukate debian 2.0 na jendom CD, budto
> je to nekompletne (teda iba polovica co si neviem predstavit), alebo
> porusujete GNU lebo zdrojaky sa Vam tam nevojdu.
To asi nie... citujem z GPL Version 2:
  When we speak of free software, we are referring to freedom, not
price.  Our General Public Licenses are designed to make sure that you
have the freedom to distribute copies of free software (and charge for
this service if you wish), that you receive source code or can get it
if you want it, that you can change the software or use pieces of it
in new free programs; and that you know you can do these things.

Takze ak sa mozem spoliehat na svoju anglictinu, tak to znamena, ze staci,
ked sa zdrojaky daju zohnat, co sa daju ;]

--
                                .  ,           Glip