IPv6 pro 2.0.x ?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Září 9 13:12:16 CEST 1998

Tibor.Pittich na phuture.sk (Tibor Pittich) writes:

> Dňa Wed, 09 Sep 1998 ste napísali:
>
> Ak napriklad paket s sieti LAN typu ethernet ma charakteristicku dlzku
> 1024bajtov, po ceste k adresatovy je "mozne" ze sa objavy linka ktora ma nizsiu
> velkost uzitocneho obsahu (prip. zle nastavenu metriku:-) ), napr. prepinac ATM
> rozkuskuje paket na drobnejsie, a posiela dalej, niektori z tychto
> rozkuskovanych sa dalej strati a kedze je sucast vecsieho paketu nemoze byt
> zostaveny spet, dokonca ked nedorazi chybajuca cast dostatocne rychlo, tak bude
> zahodeny cely paket, co urcite nieje prijemne...
> [...]

To je dobry, kdyz bude po ceste ATM prepinac, tak se IP paket rozkouskuje
na 53 bytove pakety :-) Opravdu velmi uzitecne. Obavam se ze pletete hrusky
s jabkama.

Myslim, ze v IPv4 svete se k tomuto ucelu pouziva
specialni ICMP paket, ktery provadi MTU discovery.

Vase teorie navic nezahrnuje veci jako load balancing & vypadky smerovacu.

Brno, Czech Republic