IPv6 pro 2.0.x ?

Středa Září 9 13:25:02 CEST 1998

Dňa Wed, 09 Sep 1998 ste napísali:

>To je dobry, kdyz bude po ceste ATM prepinac, tak se IP paket rozkouskuje
>na 53 bytove pakety :-) Opravdu velmi uzitecne. Obavam se ze pletete hrusky
>s jabkama.
prave to je problem, totiz, ze tie 53bytove pakety su sucastou dakeho paketu
vacsieho, ktory sa ma poskladat na stanici dorucitela a ked chyba jeden z tych
53 bytovych paketov, tak samozrejme, ze sa neposklada povodny, cize treba
ziadat znovu o paket... to su hrusky a jablka??;)

>Vase teorie navic nezahrnuje veci jako load balancing & vypadky smerovacu.
asi Vas sklamem, ta teoria nieje moja, ale z casopisu PC Magazine 6/98, kde bol
dost obsiahly clanok na tuto temu...

--
Tibor Pittich
	Email:    Tibor.Pittich na phuture.sk