IPv6 pro 2.0.x ?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Září 9 14:58:13 CEST 1998

Tibor.Pittich na phuture.sk (Tibor Pittich) writes:

> prave to je problem, totiz, ze tie 53bytove pakety su sucastou dakeho paketu
> vacsieho, ktory sa ma poskladat na stanici dorucitela a ked chyba jeden z tych
> 53 bytovych paketov, tak samozrejme, ze sa neposklada povodny, cize treba
> ziadat znovu o paket... to su hrusky a jablka??;)

V podstate ano. Hovorime totiz o ruznych protokolech. IP je zalozeno
na smerovani paketu, kdezto ATM pouziva virtualni okruhy. ATM je
opravdu o necem jinem a nema s IP nic spolecneho. Krome toho, ze muze
prepravovat IP pakety (kterym nerozumi a jsou pro nej jenom nuly a
jednicky). Je sice pravda, ze pri vypadku jedne ATM cell se musi
poslat cely paket znovu, ale s tim bohuzel nemuze IP vubec nic delat,
protoze takovy paket mu vubec nedojde, protoze jej vyhodi jiz vrstvy
pod IP stackem.

Neni mozne rozdelit IP paket do ATM cell o velikosti 53B, tak aby byl
konzistentni a mohl ho smerovat i router, ktery neumi ATM.

Brno, Czech Republic