cudny kernel src

Miloslav Trmac mitr na post.cz
Středa Září 9 18:40:44 CEST 1998

Stefan Simko wrote:

>   ahoj
> kvoli comu z toho potrebujes filenames s interpunkciou?
> Stefan

Kdyz jsem jeste nemel Linux (presneji - kdyz jsem nemel RedHat a nechtelo se mi
tak moc stourat v Monkey), tak jsem se vyzival v devadesatpetkovych dlouhych
jmenech. Kdyz uz se mi povedlo mountovat FAT32, tak jsem chtel mit pri kopirovani
souboru do Linuxove partition hezke vypisy.
Pokud vas zajima nejake obecne vyuziti:
1) diskety od nadseneho uzivatele W95
2) kdyz jsem prevadel oblibene z IE do Netscapu pod Linuxem, tak se to prece jen
zobrazovalo hezceji (pro ty, kteri IE nikdy nepouzivali - IE uklada oblibene v
\Windows\Favorites\<jmeno>.url).

Pro ty, co uz Windows nemaji, je to vsechno samozrejme zbytecna namaha ...
            Mirek