Zkratky mesicu v cs_CZ (Re: Textovy glint)

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Čtvrtek Září 10 15:26:15 CEST 1998

Petr Kolar (PETR.KOLAR na vslib.cz) wrote:
> [...]

[ ... ]
>    Nebylo by vhodne, aby abmon byly opravdu zkratky? Takove ls -l v cestine
> s rozhazenymi sloupci vypada dost desne... Nekdy kdysi davno jsem nekde
> v kalendari videl zkratky le, un, br, du, kv, ce, cc, sr, za, ri, li, pr,
> ale asi by bylo vhodejsi, pouzit trojpismenne zkratky jako v anglictine:
> led, uno, bre, dub, kve, cer, cnc, srp, zar, rij, lis, pro.

Nerad bych aby z toho vzrostl f.w., ale u cervna a cervence bych se radeji
primlouval za 'cen' a 'cec' ... zda se mi to srozumitelnejsi ...

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---