Zkratky mesicu v cs_CZ (Re: Textovy glint)

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Čtvrtek Září 10 17:36:36 CEST 1998

Michal Hucik wrote:

> [ ... ]
>
> Nerad bych aby z toho vzrostl f.w., ale u cervna a cervence bych se radeji
> primlouval za 'cen' a 'cec' ... zda se mi to srozumitelnejsi ...

Tady je presne videt, ze co `Cech' to jiny nazor, Skoro to vypada, ze
bychom
mohli zalozit nejake obcanske zdruzeni, ktere by bojovalo vsemi prostredky
za svoje zkratky :-)

Moje duvody proc jsem zvolil Cer a Cnc:

Nazev mesice se lisi ve dvou pismenkach - tedy je mnohem snaze rozenatelne,
ze se jedna o cervenec - pokud se to lisi pouze v jednom pismenky, tak
je to podle meho nazoru mnohem vice matouci. Navic to jaksi napovida
i ten konec toho slova.

V zasade jsou to vsechno subjektivni duvody, ale proste cer a ces si na
svuj
pocitac nenaistaluji.

A mimojine bychom mohli zavest napriklad:

LANG=cs-cec-progczkbd-....

LANG=cs-cns-normalczkbd-...

aby si z nas pak anglicani delali srandu.

A jeste jeden komentar - na Amize dopadlo pocestovani asi tak,
ze vzniklo asi 15 ceskych prostredi a pouzivalo se patnact koverznich
programu.

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk