Zkratky mesicu v cs_CZ (Re: Textovy glint)

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Čtvrtek Září 10 15:38:26 CEST 1998

Michael Mraka <michael na informatics.muni.cz> wrote:
> %    Nebylo by vhodne, aby abmon byly opravdu zkratky? Takove ls -l v cestine
> % s rozhazenymi sloupci vypada dost desne... Nekdy kdysi davno jsem nekde
> % v kalendari videl zkratky le, un, br, du, kv, ce, cc, sr, za, ri, li, pr,
> % ale asi by bylo vhodejsi, pouzit trojpismenne zkratky jako v anglictine:
> % led, uno, bre, dub, kve, cer, cnc, srp, zar, rij, lis, pro.
>
> Tak jeste jednou: ja jsem videl asi 10 verzi tech zkratek, jakym zpusobem
> z nich chcete vybrat tu jednu na ktere se vsichni shodnou? Udelame
> anketu? :-)

   Norma na to neni, tak proc ne. Treba dojde ke vzacne shode a ty
extremisty, kteri si mysli, ze tam maji byt cela jmena, ceka sibenice. ;-)

> % maji jinak? Skripty, ktere ocekavaji normalni chovani systemu, by stejne
> % mely zacinat
> %
> % LC_ALL=C; export LC_ALL
>
>     ^ tohle je zbytecne nastaveni promenne LANG prepise vsechno..

   Myslim, ze LC_ALL prepise vsechno, ale nektere programy se ridi pouze
LANG.

--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229