CS4231 & YMF262-M

Jirka Machacek jmac na kralupy.cz
Čtvrtek Září 10 15:44:10 CEST 1998

Robert Vojta wrote:

> Lidi, mam zvukovku, ktera se jmenuje Sound Vision 16 AISP, je docela
> stara, ale je kompatibilni s WSS a SB PRO (ten nejnovejsi typ, nemyslim
> 32, 64, ale z tech PROcek) Jsou na ni nejaky broucci s temahle cislama
> JAZZ - MVD1208D
> CS4231-kl EP <- tento je nejvetsi a stezejni broucek
> YMF262-M
>   Jenze nemuzu rozchodit zvukovku at delam co delam, MIDI mi funguje,
> ale to je vse. Mezi sound start intializaion a complete se mi vypise
> pouze ze nasel MIDI zarizeni (IRQ 9, IO 330)
> [...]

Ja osobne si myslim, ze nebude problem s ovladacem, ale s kartou jako
takovou.
Pokud je PNP tak ji bude zapotrebi nastavit na vhodne IRQ, IO a DMA a pote
zavest do jadra jako modul: insmod sound trace_init=1

Konfigurace karty se dela pomoci pnpdump >isapnp.conf
Tento soubor se edituje a pak se pouzije isapnp isapnp.conf

Dalsi moznost je zkusit Open Sound System for Linux (http://www.4front-tech.com/linux.html) a pak nastavit zvuk stejne jak naleznete v /dev/sndstat

Jeste bych procetl podporovane karty bud ve zdrojacich jadra nebo u OSS for Linux

Jiří Macháček - nábřeží Jana Rysa 940, 27801 Kralupy nad Vltavou
  e-mail: jmac na kralupy.cz        www: www.kralupy.cz/home/jmac