CS4231 & YMF262-M

Robert Vojta vojta na amis.cz
Pátek Září 11 11:56:13 CEST 1998

Jirka Machacek wrote:

> Ja osobne si myslim, ze nebude problem s ovladacem, ale s kartou jako
> takovou.
> Pokud je PNP tak ji bude zapotrebi nastavit na vhodne IRQ, IO a DMA a pote
> zavest do jadra jako modul: insmod sound trace_init=1

  Ta karta PnP neni

> Konfigurace karty se dela pomoci pnpdump >isapnp.conf
> Tento soubor se edituje a pak se pouzije isapnp isapnp.conf

  Takze tohle mi nenajde vubec nic

> Dalsi moznost je zkusit Open Sound System for Linux (http://www.4front-tech.com/linux.html) a pak nastavit zvuk stejne jak naleznete v /dev/sndstat

  Pokus zkusim Open Sound System, tak to detekuje kartu Microsoft
Windows Sound System compatible (to je OK) a vsechno jede. Jenze kdyz to
same nastavim (delal sem to i pred tim) v konfiguraci kernelu, tzn. MWSS
zvukovku, IRQ, DMA, IO, vsechno je stejne, nejede nic a kdyz se kouknu
na /dev/sndstat tak se mi tam prvni par radku vypada takto
Type10: MSS
Type??: MSS AXP
Type27: Dell .. DX nebo DL

 MPU 401 se vypise OK ale jako audio driver je tam zobrazen nejaky ten
Dell .. DX nebo DL v zaovrce (to jako ze asi nefunguje) a to je vsechno.
Kde mu mam rict, ze nechci nejakej Dell neco a ze chci primo M$WSS
zvukovku? Ten muj cip je podporovanej kernelem, je to v modulu ac1989
nebo tak nejak, a je tam primo cip CS4231 (to je na zvukovce). Co s tim?

  Thanx

--
    {~._.~}     Robert Vojta     | |     _   _   _   _  _  _   _

  Home phone:05-572876  Work phone:05-43216040-501  Czech:ISO8895-2

          [ Boycott Micro$oft--http://www.vcnet.com/bms ]