Zkratky mesicu v cs_CZ (Re: Textovy glint)

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Čtvrtek Září 10 17:27:11 CEST 1998

Cejka Rudolf wrote:

> Michael Mraka (michael na informatics.muni.cz) wrote:
> : % Osobne se mi take nelibi napad M.M. a mam v lokales vlastni zkracene nazvy
> : % mesicu
>
> : Kabi to neni muj napad (:-). Dlouhou dobu jsem na tohle tema diskutoval s
> : Vladou Michlem a nakonec jsme dospeli k nazoru, ze "spravne" je to
> : takhle. Cestina proste zkratky mesicu nezna, tj. nesjou definovane zadnou
> : CSN, ani nejsou "tradicne" pouzivane.

To by me zajimalo kdo ty normy vlastne vymysli :-)

Napada me, ze Bill se vzdy stoupne nekam na ulici a ted prednej spadne
krabice a ni je napsano "Zaved normu CP1250" - tak Bill jde a udela to :-)

Kdyz nekde zadna norma neni, tak je holt potreba ji zavest a ne tvrdit
ze zadna neni a dat od toho ruce pryc.

> No vida - treba i plodna diskuze.

No mozna jsem to s tou kritikou "trochu" prehnal, takze se "trochu" omlovam

Proste ja nerozesilam lokalizacni fajly - za adminy se podle hlasek vydava
Michal.
Ja nemam tu potrebu se s nim prit, ze Cer a Cnc me perfektne vyhovuji.
Tudiz kdyz se mi to nelibi nahradim si tu u sebe podle svych potreb.

Ostatne ja mam ten Debian tak posteneny ze po uzivatelich chce Heslo:
na coz se Yenya tvaril dosti podezirave :-)

> : Jinak pokud si to upravis na svem pocitaci abys
> : nemel rozjety vypis ls -l, klidne; v puvodnim cs_CZ to zustane bez zkratek.
> : (Ja osobne pouzivam pouze LC_CTYPE=cs a LC_COLLATE=cs, kvuli ceskym
> : znakum a trideni, ale zbytek mam anglicky.)

ja jsme s LANG=cs naprosto spokojen :-)

> Nebylo by mozne do distribuce neco zanest tak, aby po velmi snadne zmene
> mohli uzivatele Debianu bez tezkych nasledku pouzivat LC_ALL=cs?
> Moc bych se primlouval.

Krome toho ls -l  tam jsou jeste nejake dalsi zavazne problemy ???

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk