dselect (Re: Textovy glint)

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 10 20:19:31 CEST 1998

Ahoj!

> Hergot, snad vim lip nez nejaky blby program, co chci na svem pocitaci,
> tak by si to, co mu reknu, mohl pamatovat! (At mi klidne to okno o
> poruseni zavislosti vyhodi, ale at mne proboha nenuti to pokazde znovu
> prenastavit.)

Hmm, dselect byl myslen jako berlicka pro lusery (zrejme), takze se
podle toho chova. Od tebe se IMO ceka ze si prectes man dpkg a pojedes
:-).

								Pavel

PS/1: Vi nekdo jak dselect prinutit aby NEotravoval s napovedou? Prece
jen se mi ten man od dpkg louskat nechce :-)))).

PS/2: Prosim _ne_ pis PSka za svoji signaturu.

--
The best software in life is free (not shareware)!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+