dselect (Re: Textovy glint)

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Čtvrtek Září 10 20:07:10 CEST 1998

On Thu, 10 Sep 1998, Pavel Kankovsky wrote:

> Zrovna jsem taky jeden Debian 2.0 instaloval a musim konstatovat, ze
> RedHati pristup, kdy ukazuji vzdy jen seznam baliku od urcite kategorie
> (a navic se skrolbarem, takze je jasne, kolik toho jeste zbyva) mi
> pripada psychologicky prijatelnejsi :)

na toto mam naprosto stejny nazor. Instalace RedHatu mi prijde
znacne lepsi. viz. zminovana moznost instalace jen urcitych okruhu
software bez nutnosti vyberu jednoho po druhem, moznost vytvoreni
automaticke instalace dle predpripraveneho skriptu (KickStart nebo
jak se to jemenuje) i na oko lepe ladici vzhled.
	To jsou IMHO hlavni duvody proc Redhat pouzivat jako
workstation nebo proc s nim zacinat.
	Na druhe strane nekdy je lepe absovovat trochu vic krivolakou
cestu na jejimz konci sice neni taky 100% vysledek (ten totiz
neexistuje a nikdy nebude), ale prece jen lepe otestovana vec.

> P.S. mne snad nikdo obvinovat z nekompatibility s unixem obvinovat
>   nebude :)

:))
No mam pocit, ze to ze s dselectem chce neco udelt pochopili i
tvurci Debianu, jen to vse asi nejde tak rychle.

S pozdravem
	Petr Snajdr