ucw-cs, netscape

Miloslav Trmac mitr na post.cz
Čtvrtek Září 10 20:33:34 CEST 1998

Dobry den,
pokousim se svuj Linux (RH 5.1) tak lokalizovat, jak to jde, a mam
nasledujici otazky:

1) V cem je vlastne ucw-cs lepsi nez standardni podpora RH ? Z
dokumentace jsem pochopil, ze s pomoci mapovacich tabulek umistuje
pseudograficke znaky do oblasti, kde VGA kopiruje 8. sloupec bitmapy
znaku do 9. sloupce (nevim jestli zleva nebo zprava, ale na tom
nesejde). Ovsem mne mc s originalni podporou zobrazuje aspon nektere
ramecky, i kdyz prerusovane (ty ostatni nahradi ASCII znaky), s ucw-cs
jsou vsechny ramecky nahrazeny jakymsi ctvereckem zrotovanym o 45 stupnu
(jako znak kary v kartach), takze tam nemam vubec zadne ramecky. Krome
toho, pouzivat CapsLock + a misto pravy Alt + 8 (mimochodem, takto je to
taky v XKB-czsk-forcedIM a je to daleko podobnejsi ceskym standardum) mi
taky nepripada moc idealni...
Prehledl jsem nejaky duvod pro pouzivani ucw-cs ?
2) Stahl jsem si ceske vektorove fonty, ale kdyz jsem je chtel nastavit
do Netscape, ty fonty se mi kresli relativne male (asi 12 pixelu).
Nepovedlo se mi Netscape presvedcit, aby pouzival velikost aspon 14
pixelu. V listboxu jsou velikosti 0 a 12. Nezda se, ze by prepinac Allow
Scaling nebo ten editbox napravo od neho mely nejaky vyznam. Je to bud
strasne trivialni nebo to Netscape neumi. Je vubec mozne, aby se neco
takoveho nedalo nastavit ?

Diky moc za vasi pomoc.
            Mirek