Cestovni desktop

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Čtvrtek Září 10 21:16:46 CEST 1998

Dobry den,
	v posledni dobe jsem resil problem, ze
tak vselijak pobiham mezi hromadou pocitacu
a musim tu spustit telnet a v nem program na postu
a tu zase neco jineho. No je to celkem otrava.
napadlo me, ze bych mohl opet zkusit VNC
(zda se neco nezlepsilo). A ejhle. Ono tu funguje
celke  slusne rychle (pokud je server Unix, u Windows
nekdy a pro nic jineho server neni). Takze
si prepinam desktopm mezi Unixy, Windows i
Macitoshy. Javovskleho klineta jsem nepotreboval.
Pokud jde o rychlost je to mozna i dobre (panove
ze Sunu prominou).
	Kraaaasa, ale presto jedna vec charakteru
neprilis dobreho tu je a totiz cestina. Netusite jak
tento tradicne zapeklity problem v jinak celkem idelanim
resni rozmotat ci presnej zda jej jiz nekdo nerozmotal?
:))

	S pozdravem
		Petr Snajdr