Textovy glint aneb jak instalovat Debian

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Září 11 09:58:58 CEST 1998

Petr Snajdr (pesna na didot.cz) wrote:

: On Thu, 10 Sep 1998, Cejka Rudolf wrote:
: > Pri instalaci jsem narazil pouze na dokument install.txt dlouhy 80 KB,
: > ktery podle meho nazoru prilis mnoho podstatnych informaci ohledne
: > instalace neobsahuje. Zde se plne potvrzuje "lepsi zadny, nez spatny".

: Proc myslite, ze je spatny?

Chapu, tohle je namet na nekonecnou diskusi.

Ucinil jsem takovou zkusenost: Hledal jsem obsah. Nic jsem nenasel.
Chtel jsem instalovat - tak jsem hledal informace ohledne instalace.
Nasel jsem je po proletavani nadpisu priblizne v pulce dokumentu.
Vracet se na zacatek dokumentu mi potom nepripadalo dulezite - ocekaval
jsem, ze nejdriv bude popis instalace, a pak ze budou nasledovat
instrukce, co delat po zakladni instalaci. Zminku o dselectu jsem
zpetne nasel na zacatku a na konci. Mel jsem tedy smulu, ze jsem
napriklad prehledl radky:
          Besides this document, you'll need the cfdisk manual page, the
          Dselect Tutorial, and the Linux Hardware Compatibility HOWTO.

Rudolf Cejka  (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Technical University of Brno, Faculty of El. Engineering and Comp. Science