dselect (Re: Textovy glint)

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pátek Září 11 10:15:02 CEST 1998

Pavel Kankovsky wrote:
> Zrovna jsem taky jeden Debian 2.0 instaloval a musim konstatovat, ze
> RedHati pristup, kdy ukazuji vzdy jen seznam baliku od urcite kategorie
> (a navic se skrolbarem, takze je jasne, kolik toho jeste zbyva) mi
> pripada psychologicky prijatelnejsi :)

Rozdil je ale v poctu tech baliku :-)

> A taky mne pekne stvalo, ze po ohlaseni nejakych kolizi na stisk "Enter"
> reagoval vyplaznutim helpu a sverepe se dozadoval mezerniku.

To me taky

> Posledni muj protest vuci dselectu je ten, ze je pekne tvrdohlavy pri
> vybirani baliku, co jsou jinymi jen doporuceny. Obcase se stalo, ze jsem
> ho musel presvedcovat, ze nejaky balik opravdu nechci, porad dokola.

Tak to se mi nestalo

> (Ted nevim presne, jestli to delal pri "suggest" nebo "recommend".)
> Hergot, snad vim lip nez nejaky blby program, co chci na svem pocitaci,
> tak by si to, co mu reknu, mohl pamatovat! (At mi klidne to okno o
> poruseni zavislosti vyhodi, ale at mne proboha nenuti to pokazde znovu
> prenastavit.)

> P.S. mne snad nikdo obvinovat z nekompatibility s unixem obvinovat
>   nebude :)

Ho ho ho ho!!!

BTW: Instaloval jsem i Solaris a muzu vam rict, zlaty Debian.
Sverepe odmital pustit uplne zbytecne baliky a naopak me
nechal nainstalovat system bez nekterych podstatnych.

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+