dselect (Re: Textovy glint)

Petr Konecny pekon+usenet na informatics.muni.cz
Pátek Září 11 16:38:59 CEST 1998

 PK: On Thu, 10 Sep 1998, Pavel Machek wrote:
 :: Hmm, dselect byl myslen jako berlicka pro lusery (zrejme), takze se
 :: podle toho chova. Od tebe se IMO ceka ze si prectes man dpkg a pojedes
 :: :-).

 PK: AFAIK v man dpkg je napsano predevsim neco jako prectete si
 PK: dpkg --help. Coz jsem udelal, ale napriklad mi dotedka unika, jak
 PK: treba provest ekvivalent rpm -qi balik (nebo dokonce rpm -qip balik).
rpm -qi = dpkg --print-avail
rpm -qip = dpkg-deb -I

						Petr

Petr Konecny  <pekon at fi.muni.cz>  http://www.fi.muni.cz/~pekon/
PGP Key ID: 1024/FDD85DBD
Key fingerprint = 8B 1A D4 39 50 20 A1 DB  AF 03 2A 53 9E 2D 9D 1B