Jak se Vam tiskne ?

Pátek Září 11 11:51:59 CEST 1998

	Hezky den,
kdyz us jsem se tak rozepsal, tak i sem neco napisu.
Pavel Franc napsal:
> Dobry den,

<DELETED>
> Ja mam potiz spise opacnou: na zminene tiskarne HP DJ 690C tisknu
> cernobile, ale v Ghostscriptu resp. v definicnim souboru tiskarny
> nejsem schopen nastavit tisk s malym mnozstvim inkoustu, ktery
existuji nove drivery pro HP DeskJety
* hpdj (ftp://ftp.pdb.sni.de/pub/utilities/misc/) pro
500, 500C, 510, 520, 540, 550C, 560C, 850C, 855C (me doma funguje
s HPDJ660C)
* pro HP850 (ted si nevzpomenu na adresu - viz. patch na gs-aladdin v
slink/non-free/source/text)
> funguje prave pod Win. Kde a jak se tohle nastavuje? Nebo mam
> nejake stare ovladace?
Volby ecofast a dalsi umi - z voleb napr.
-sPrintQuality=quality,MediaType,ManualFeed,DryTime,CompressionMethod,
ColorMode a dalsi.
				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|