Jak se Vam tiskne ?

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Středa Září 16 10:23:51 CEST 1998

Smolik Daniel wrote:

> S tim gamma.ps jsem to jiz testoval, docela dobre. A co jste zmenil na
> tom Vasem gs?
> Staci diff.
>
>                                Dekuji Dan

Prominte, ze odpovidam az ted, ale musel jsem doma vyhrabat stare
soubory.
Pritom jsem take zjistil, ze opraveny zdrojak .src.rpm od ghostscriptu
zmizel na ponicene partisne :(.

(Mail posilam i do konference, protoze to muze zajimat vic lidi.)

Tak alespon co si pamatuju a co jsem zrekonstruoval:

 Pri porovnani PCL prikazu (zdroj www.hp.com) pro tiskarny DJ5xx a
DJ6xx
a souboru gdevcdj.c (gs 5.03) je videt, ze na ovladani kvality tisku
gs
pouziva prikazy pro Raster graphics depletion a Raster graphics
shingling.
V  seznamu PCL prikazu pro DJ6xx vsak prikaz pro Raster graphics
shingling
nenajdeme (alespon ja jsem ho nenasel a tiskarna DJ690C na nej
nereagovala).
Je tam ale pribuzny prikaz, Print Quality.
Nazorne:

prikaz		5xx		6xx

depletion	esc*o#D		esc*o#D
shingling	esc*o#Q		-
quality		-		esc*o#M

kde # je ciselny parametr

Provedl jsem tedy jednoduchou upravu:

Nasl. radek v souboru gdevcdj.c
 printf(prn_stream,"\033*o%dd%dQ",cdj->depletion,cdj->shingling);
jsem nahradil:
 printf(prn_stream,"\033*o%dD",cdj->depletion);
 printf(prn_stream,"\033*o%dM",cdj->shingling);
(pro jistotu jsem dal oba prikazy zvlast).

Pro tisk pouzivam driver pro dj550c a parametry gs:

 draft:  -dShingling=-1 -dDepletion=3			#
 color:  -dShingling=-1 -dDepletion=2 gamma.ps		# bezny barevny tisk
 fine:   -dShingling=1  -dDepletion=0 gamma.ps		# kvalitni barva
 slide:  -dShingling=1  -dDepletion=0			# tisk slajdu

Uh - ted mne napada, ze jsem se nepodival, jake mody pro ktery tisk
pouzivam - doplnim zitra.

Takto provedene tisky vypadaji vcelku dobre (lespon podle meho mneni).

	Pavel Formanek

--
|    Pavel Formanek                     |  e-mail: pavel na it.cas.cz

| Institute of Thermomechanics AS CR,   |  phone:  +420-2-6605 3892 |
| Dolejskova 5, Praha 8, Czech Republic |  fax:    +420-2-858 4695  |