kde je Czech HOWTO v tisknutelne podobe?

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pátek Září 11 13:50:02 CEST 1998

On Fri, 11 Sep 1998, Jan Sykora wrote:

> prosim poradim mi nekdo kde najdu Czech Howto
> (http://ova.comp.cz/linux/) v tisknutelne podobe? At delam co delam
> nedari se mi ho z html formatu vytisknou cesky. Idealni by bylo kdyby
> byl nekde dosazitelny v PS nebo PDF.

Pokud staci txt a sgml tak lze najit na
	ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/linux/local/czech-howto/

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *