kde je Czech HOWTO v tisknutelne podobe?

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pátek Září 11 15:24:34 CEST 1998

On Fri, 11 Sep 1998 09:49:47 +0000, Jan Sykora
<Jan.Sykora na feld.cvut.cz> wrote:

>Dobry den
>
>prosim poradim mi nekdo kde najdu Czech Howto
>(http://ova.comp.cz/linux/) v tisknutelne podobe? At delam co delam
>nedari se mi ho z html formatu vytisknou cesky. Idealni by bylo kdyby
>byl nekde dosazitelny v PS nebo PDF.

Rekl bych, ze problem muze byt v tom ze tato stranka nema nastavene
kodovani. Je smutne, ze zrovna stranka o pocestovani to nema :)

Zkuste dat do hlavicky (nekde mezi <HEAD> a </HEAD>) toto:
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="Text/HTML;
charset=ISO-8859-2">

Takto to nikdo ve win neuvidi spravne.
--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1