Chyba autentikace v mgetty + pppd

Korensky koren na ns.korensky.cz
Pátek Září 11 18:39:46 CEST 1998

Presel jsem y RedHat 4.2. na RedHat 5.1 a prestal mne fungovat prihlasovaci protokol / automaticky pppd volitelny v /etc/mgetty+sendmail/login.config ]. Nezmenil jsem zadny parametr (man pppd(8) zadnou zmenu v pouzivani parametru neprozrazuje). Ve zminenem souboru "login.config" sice pisou, ze je treba mgettzy zkompilovat s direktivou -DAUTO_PPP, ovsem ydrojovztextzadrojovy text mgetty.c zadnou takovou direktivu pro preprocesor nema. ani v Makefile jsem nic nenasel. Nebo me ranila provozni slepota? At jsem zkousel cokoli, v syst.logu (messages) vzdy najdu jedine: PAP authentication failed for user xxxxxx. Poradi mi nekdo?
PK