Chyba autentikace v mgetty + pppd

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Pátek Září 11 19:33:37 CEST 1998

-----Original Message-----
From: Korensky <koren na ns.korensky.cz>
To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
Date: 11. září 1998 19:37
Subject: Chyba autentikace v mgetty + pppd

>Presel jsem y RedHat 4.2. na RedHat 5.1 a prestal mne fungovat
prihlasovaci protokol / automaticky pppd volitelny v
/etc/mgetty+sendmail/login.config ]. Nezmenil jsem zadny parametr (man
pppd(8) zadnou zmenu v pouzivani parametru neprozrazuje). Ve zminenem
souboru "login.config" sice pisou, ze je treba mgettzy zkompilovat s
direktivou -DAUTO_PPP, ovsem
ydrojovztextzad
rojovy text mgetty.c zadnou takovou direktivu pro preprocesor nema. ani v
Makefile jsem nic nenasel. Nebo me ranila provozni slepota? At jsem zkousel
cokoli, v syst.logu (messages) vzdy najdu jedine: PAP authentication failed
for user xxxxxx. Poradi mi nekdo?
>PK

v pap-secrets musi byt presne:
* "" * *