Linux ke stazeni

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Sobota Září 12 17:06:36 CEST 1998

Jirka Machacek wrote:

> Pro tyto ucely bych volil DEBIAN 2.0 >> http://www.debian.org

Nevim, podle me je pro zacatencnika lepsi koupit treba knihu Pouzivame Linux od
ComputerPressu (495,-) + CD (150,-) s RedHatem 5.1. Nez mi zacne nejaky
Debianista (nebo Slackwarista :) nadavat, upozornuji, ze ani tak nejde o to CD,
ale spis o tu knihu, ktera je podle me asi nejlepsi v cestine (a je psana ve
vztahu k RedHatu).

--
                                   /\