Linux ke stazeni

Jirka Machacek jmac na kralupy.cz
Sobota Září 12 20:04:47 CEST 1998

Michal Krause wrote:

> Nevim, podle me je pro zacatencnika lepsi koupit treba knihu Pouzivame Linux od
> ComputerPressu (495,-) + CD (150,-) s RedHatem 5.1. Nez mi zacne nejaky
> Debianista (nebo Slackwarista :) nadavat, upozornuji, ze ani tak nejde o to CD,
> ale spis o tu knihu, ktera je podle me asi nejlepsi v cestine (a je psana ve
> vztahu k RedHatu).

Tak tuto knihu jsem si take koupil a pripada mi spis vseobecne popisujici co umi
linux, nez jak naucit zacatecnika instalovat a konfigurovat debian, ale neni
spatne si ji precist.
Instalace debiana je naprosto v pohode, pokud vlastnite instalacni CD, ktere se
nachazi na zminene adrese. Ty problemy, ktere se zde v konferenci popisovaly jsem
nezazil.
Pravda je, ze kdyz jsem poprve instaloval debian a nevedel jsem o jeho instalaci
nic, slo o verzi 1.3, tak jsem to instaloval asi dvakrat. To ale bylo jedine
dobre, protoze takovou zkusenost clovek nezazije mockrat za zivot, ponevadz debian
pri prechodu na 2.0 se pouze upgradoval a neinstaloval se znovu jako napr.
Windouz.

S pozdravem

Jiří Macháček - nábřeží Jana Rysa 940, 27801 Kralupy nad Vltavou
  e-mail: jmac na kralupy.cz        www: www.kralupy.cz/home/jmac