Linux ke stazeni

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Sobota Září 12 21:19:21 CEST 1998

On Sat, 12 Sep 1998, Jirka Machacek wrote:
> [...]

Firem, ktere jej nabizi je hodne. IPEX, Brailcom, ApS, clenove CZLUGU
ho tusim dostavaji apod.
	Pokud jde o dokumentaci byva soucasti. V nainstalovanem systemu ji
najdete v /usr/doc, nekdy je i primo na CDROM dostupna v nativni ci jen
komprimovane forme (zadny deb, rpm nebo neco podobneho). Dost dokumentace
(i takove ktrea v distribucich neni) najdete na www.linux.org nebo
odkazech z nej ( pro pripad nouze).

Pokud chcete vse tahat (je toho nekolik stovek MB az GB) pak
hledejte treba na ftp.debian.cz, ftp.fi.muni.cz, ftp.sunsite.mff.cuni.cz
apod.

S pozdravem
	Petr Snajdr