8 hodit instalace [was Re: Obtiznost instalace]

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Neděle Září 13 11:44:10 CEST 1998

Ahoj!

> To je docela dlouho na to aby to bylo instalaci ne? :)
> No jen jsem se zeptal ;-)

No dobre:

INstalace debianu probiha (v podstate) tak, ze instalator rozbali
base.tar.gz na harddisk, nabehne  zcerstve nainstalovane base a zbytek
se dodela za  behu. [Coz je mimochodem velmi sympaticke tim, ze
chceteli nainstalovat debiana nemusite ani sahnout na instalator:
rozbalite base na hdd, smazete nejaky soubor stylu
/i_am_unconfigured_base atd.]

Instalace redhatu probiha tak, ze uz instalator (t.j. emergency
disketa) downloadi hlavni baliki. No, a mila masinka mela 8Mb ramky,
takze redhat vzdycky 10sekund pracoval s disketou a potom 100ms tahal
soubor po ftp. No, a celkem to trvalo 8 hodin.

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).