dselect (Re: Textovy glint)

Čtvrtek Září 10 19:22:38 CEST 1998

On Wed, 9 Sep 1998, Cejka Rudolf wrote:

> * Prihlaseni jako root (grrr) -> dselect -> Zobrazeno >1500 baliku v
>   jedine urovni (grrrr) -> Probiram se vsemi baliky, ktere se mi vnucuji
>   implicitne -> Vidim TeX (grrrrr) a rusim ho -> Probiram baliky, ktere
>   bych chtel -> Pouzivam fci vyhledavani, jenze stejne nevim, co se jak
>   presne jmenuje a tak opet polozku po polozce rucne prochazim a divam
>   se, co chci (grrrrrr) -> Volim sem tam polozku -> Ono mi to rekne,
>   ze musim zvolit neco dalsiho kvuli zavislostem -> Presunuji se na
>   zavislacke baliky a volim je -> Opet se vracim k puvodnimu bodu
> [...]

Zrovna jsem taky jeden Debian 2.0 instaloval a musim konstatovat, ze
RedHati pristup, kdy ukazuji vzdy jen seznam baliku od urcite kategorie
(a navic se skrolbarem, takze je jasne, kolik toho jeste zbyva) mi
pripada psychologicky prijatelnejsi :)

A taky mne pekne stvalo, ze po ohlaseni nejakych kolizi na stisk "Enter"
reagoval vyplaznutim helpu a sverepe se dozadoval mezerniku.

Posledni muj protest vuci dselectu je ten, ze je pekne tvrdohlavy pri
vybirani baliku, co jsou jinymi jen doporuceny. Obcase se stalo, ze jsem
ho musel presvedcovat, ze nejaky balik opravdu nechci, porad dokola.
(Ted nevim presne, jestli to delal pri "suggest" nebo "recommend".)
Hergot, snad vim lip nez nejaky blby program, co chci na svem pocitaci,
tak by si to, co mu reknu, mohl pamatovat! (At mi klidne to okno o
poruseni zavislosti vyhodi, ale at mne proboha nenuti to pokazde znovu
prenastavit.)

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."

P.S. mne snad nikdo obvinovat z nekompatibility s unixem obvinovat
  nebude :)