Programovani

Daniel Teufel dabel na bsdi.grendel.cz
Pondělí Září 14 15:05:42 CEST 1998

On Mon, 14 Sep 1998, Jaroslav Benkovsky wrote:

> Jako na neco, co se chova zakerne naprosto jinak, nez jsi chtel.
> Cos myslel?

  :-))))

  No asi jsem tuto otazku nepolozil dost dobre. Me by totiz zajimalo
treba kdybych si chtel naprogramovat vlastni spravu klavesnice nebo
dokonce svuj vlastni okeni system jestli jsou v tomto smeru omezen.
Abych to jeste vic upresnil kdyz udelam jakykoli asemblerovsky program pod
dosem muzu ho nejak prenest pod linux?

                                      dabel