open filedescriptor nebo ioctl pro symlink

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Pondělí Září 14 15:46:11 CEST 1998

 > Noo... ak ide len o to, aby to mohlo menit root, tak odporucam pozriet si
 > softik zvany debugfs. So switchom -w umoznuje zmeny priamo na filesysteme
 > a prikaz mi (modify_inode) umoznuje okrem ineho aj menit flagy ;]

Tomu jsem se chtel vyhnout, pouzivat takove lowlevel utility.

 > Malo by sa dat pouzit priamo ext2_ioctl (linux/ext2_fs.h).
 > Sice ma ako parameter pointer na file, ale nakolko som prezrel
 > /usr/src/linux/fs/ext2/ioctl.c, tak ho nepouziva a da sa volat z
 > userspace. Zaruku nedavam, neskusal som ;]

Na to jsem se koukal, ale nevim, jestli to bude pouzitelne, kdyz je to
zabudovane v jadre, nemelo by to byt v nejake knihovne, se kterou se linkuje
muj program?

Jinak dekuju
                                       Jacek Kopecky

E-mail: jacek.kopecky na upol.cz (ISO Latin 2 compatible)
WWW:    http://www.upol.cz/~kopeckyj