Pomozte zacatecnikovi - vyroba jadra a MC

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Pondělí Září 14 21:19:16 CEST 1998

On Mon, 14 Sep 1998, Libor Z. Janda wrote:

> [...]
> stahnul jsem si posledni gcc (2.8.1?), libc a binutils. Pak jsem se zacal
> rejpat ve zdrojakach (Opravdu jsou v oficialne distribuovanych zdrojakach
> zakladnich veci vcetne jadra preklepy? - jestli jo, tak je to docela vada
> na krase Linuxu a free SW vubec; jestli ne, tak by me zajimalo v cem se
> staly chyby; ono i varovani o neparovych zavorkach ve mne budi nejistotu) a
> zkompiloval vlastne vsechno (vlastne vcetne jadra) bez chybovych hlasek.
> Pri linkovani jadra se ale v jedne fazi (myslim ze Makefile v
> /arch/i386/boot a /arch/i386/boot/compressed) pouzije program objdump s
V souboru arch/i386/boot/Makefile je sekce
ifdef CONFIG_KERNEL_ELF
        if hash $(ENCAPS) 2> /dev/null; then \
          $(OBJDUMP) $(OBJDUMP_FLAGS) -o $(ZIMAGE_OFFSET)
compressed/vmlinux > compressed/vmlinux.out; \
        else \
          $(OBJCOPY) compressed/vmlinux compressed/vmlinux.out; \
        fi
        tools/build bootsect setup compressed/vmlinux.out $(ROOT_DEV) >
zImage
else
        tools/build bootsect setup compressed/vmlinux $(ROOT_DEV) > zImage
endif
a v nekterych konfiguracich test "if hash" zafunguje spatne.
Staci ho opravit na "if false", aby se pouzilo  $(OBJCOPY)
Jinak bych doporucil spise gcc 2.7.2. V archivu konference je diskuse
na tema nefunkci jadro prelozene via gcc 2.8.1.

                                      Pavel Just