Programovani

Ivo Zacek izacek na brno.bohem-net.cz
Pondělí Září 14 21:28:41 CEST 1998

Michal Krause wrote:

> Tak zrovna to co jste popsal by asi nemel byt problem. I kdyz asi ne zrovna tak
> jak si predstavujete.

Totiz jestli si predstavujete, ze bezici aplikace ma pocitac ve sve moci
jako v DOSu, tak s tim se rozlucte, pokud se nechcete vratit k DOSu ;-).
V prostredi typu multitask/multiuser to neni mozne. Pocitac je pod
spravou operacniho systemu, protoze ten tam od toho je. Aplikace maji k
dispozici systemove sluzby, a tyto sluzby jsou dostatecne rozsahle a
flexibilni, aby se daly psat dobre aplikace. Co nad to jest, od dabla
jest ;-)))).

--
Ivo Zacek <izacek na sky.cz>, Supervisory Systems s.r.o. Brno