remote X

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Úterý Září 15 06:00:23 CEST 1998

On Mon, 14 Sep 1998, Robert Vojta wrote:
> V jakem souboru se nastavi jiny X server na ktery se ma muj pocitac
> pripojit? Koukal sem do milion HOW-TO a nejsem z toho nejak moc moudry.
> mam stroj s HP-UX se jmenem hpf10.amis.cz a chci se na nej pripojovat
> pomoci X z Linuxu, jak na to? prosim, kde co zmenit a co potom spustit
spustit primo X s parametrem
"X -query hpf10.amis.cz -once"
Rovnou se prihlasi na W window manager a nabidne login a po skonceni
session skonci i Xserver.
Jestli chcete muzu pridat i skript, ktery byva spousteny pro jednoho
specialniho uzivatele. Pouzivame linux jako X terminaly.

	Karel Dudasek		e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
	Spravce poc. site	VTOPU
	tel: +420 443 673693	Cs. Odboje
	fax: +420 443 21532	518 16 Dobruska