remote X

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Středa Září 16 14:03:53 CEST 1998

On Tue, 15 Sep 1998, Karel Dudasek wrote:

> spustit primo X s parametrem
> "X -query hpf10.amis.cz -once"
> Rovnou se prihlasi na W window manager a nabidne login a po skonceni
> session skonci i Xserver.

Ma to nekdo vyreseno proti Solarisu 2.5 s bezicim CDE ? (dtlogin)
Nam to totiz sice beha ale ani jedno pismeno se nezobrazi - jako by si
nerozumely fonty ci co. Kdyz ale pustim v ramci dtloginu Openwindows
(poslepu - pismena nejsou), tak to funguje dobre (krome nadavek na
nefunkcni display PostScipt - samozrejme Xfrre jej nemaji). Pokud ale
vyberu CDE - je vse bez pismen.

Pokud by to nekomu fachalo z Linuxu na CDE, prosim o zaslani konfiguraku
CDE popr jak nastavit fontserver - nemam moc cas to zkouset.

Diky

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *