nepousti se ip-up

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Úterý Září 15 08:32:10 CEST 1998

>Protoze mi nejde vypis routovaci tabulky - route a nejde zadny ping ven
ze
>site. Kdyz potom pustim rucne ip-up, tak vse zacne chodit. Takze se
>domnivam, ze uprava rout. tabulky skriptem ip-up neprobehne. Spatna
uvaha?

routovaci tabulku neni nutne modifikovat v ip-up. Bez jakychkoliv zmen v
scriptech se po navazani spojeni pomoci ppp musi objevit prislusny
zaznam v routovaci tabulce. Obdobne to plati pro ukonceni spojeni. Takze
pokud se zmeny v routovaci tabulce neobjevi musi se hledat chyba:
opravdu se navaze ppp spojeni ? pokud jsou pochybnosti zapl bych pomoci
voleb debug a kdebug 7 vypis doprovodnych info do logu (nastavit
syslog.conf podle man pppd)

Zdravi
D. Toman