samba a domain name resolution

Milos Prudek prudek na sol.cz
Úterý Září 15 09:25:57 CEST 1998

> Jedna z pricin ( krome spatne nastaveneho uctu guest ) muze byt v rezoluci, jmeno souboru na windows lmhosts.sam
> je zkratka ze sample, spravne jmeno je lmhosts ( obdobne hosts.sam -> hosts ).

To bylo ono, aw shit! Uzivatel se do windows nehlasi, tudiz jakmile se
pokusi prohledavat sambu, objevi se zadost o heslo od $IPC, a kdyz zada
heslo ktere ma uzivatel linuxu se stejnym jmenem jako je jmeno ve Win,
pusti ho samba do adresaru.

> Druhe ( lepsi ) reseni je pouzit wins, tj nastavit wins ve win95 a nastavit  v souboru smb.conf sambu.

Tomu bych se radeji vyhnul.

> Az nastavite toto je treba jeste nastavit sambe parametr, aby akceptovala uzivatele bez hesla.

Mate na mysli guest ok ?

--
Milos Prudek
Sonet Online s.r.o.