Netscape 3.x na glibc a RedHAT odbornik ??? delsi

Miloslav Trmac mitr na post.cz
Úterý Září 15 18:25:49 CEST 1998

Zdenek Kabelac wrote:

> po rucnim doplneni promenne LD_LIBRARY_PATH na /usr/i486-linux-libc5/lib/
> kde jsou umisteny libc5 knihovny z baliku: libc-5.3.12-27.rpm

To se snad nastavuje automaticky ???
Viz 'rpm -q --scripts libc'
Pokud se to nenastavilo: pridat adresar do /etc/ld.so.conf a spustit ldconfig.

> - shell-init: warning hlaseni, ktere opet zmizi, pokud je LD_LIBRARY_PATH
> nastavena zpet - z cehoz vyvozuji, ze RedHat linker si zrejme nespravne
> nacita knihovny.

LD_LIBRARY_PATH by nemelo byt potreba (viz vyse).

> - system si naprosto vubec nekontroluje jake knihovny jsou k binarce
> linkovany
> a umoznuje soucasne pripojit verzi libc5 i libc6

Mozna ze ty knihovny z X interne pouzivaji libc6. Neni na tom nic spatneho, pokud
interface tech X knihoven se naprosto distancuje od filedeskriptoru nebo cehokoli
jineho z libc. Ovsem mit v 1 procesu spustene 2 verze malloc () - pokud se obe ty
funkce pouzivaji a funguje to, tak je to proste zazrak.

> Byl bych rad, kdyby mi tuto oblast osvetlil nejaky odbornik na RedHat
> linux.

Tak to nejsem; chtel jsem jenom "ventilovat", co si myslim. BTW: pouzivam RedHat,
Debian jsem nikdy nevidel; urcite jsem o hodne prisel, nicmene nestezuju si.
        Mirek