Netscape 3.x na glibc a RedHAT odbornik ??? delsi

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Září 15 18:39:23 CEST 1998

Miloslav Trmac wrote:

> To se snad nastavuje automaticky ???
> Viz 'rpm -q --scripts libc'
> Pokud se to nenastavilo: pridat adresar do /etc/ld.so.conf a spustit ldconfig.

Vzhledem k tomu, ze je to pocitac o ktery se stara Yenya :-) tak se
takovymi
banalitkami netreba zabyvati :-)

Ale jen pro doplneni informaci  /etc/ld.so.conf:
/usr/X11R6/lib
/usr/i486-linuxaout/lib
/usr/openwin/lib
/usr/i486-linux-libc5/lib

> LD_LIBRARY_PATH by nemelo byt potreba (viz vyse).

Doporucuji osobni test a pak davat komentare :-)

> Mozna ze ty knihovny z X interne pouzivaji libc6. Neni na tom nic spatneho, pokud
> interface tech X knihoven se naprosto distancuje od filedeskriptoru nebo cehokoli
> jineho z libc. Ovsem mit v 1 procesu spustene 2 verze malloc () - pokud se obe ty
> funkce pouzivaji a funguje to, tak je to proste zazrak.

To je presne to proc jsem se nad tim podivoval - ale proto ze ldd pouze
keca
a interne se zda, ze se nakonec k programu prilinkuje pouze libc5 je vse OK

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk