Netscape 3.x na glibc a RedHAT odbornik ??? delsi

Úterý Září 15 20:32:58 CEST 1998

On Tue, 15 Sep 1998, Zdenek Kabelac wrote:

> To je presne to proc jsem se nad tim podivoval - ale proto ze ldd pouze keca
> a interne se zda, ze se nakonec k programu prilinkuje pouze libc5 je vse OK

Rekl bych, ze zmateni ldd ma na svedomi to, ze je to skript (v glibc a
v RH, zatimco v Debianu je to ELFovy exac), ktery pusti
/lib/ld-linux.so.2, zatimco libc5 program pouzivaji jako dynamicky
linker /lib/ld-linux.so.1 (coz skript pochopitelne nepozna).

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."