Omezovani uzivatelu v linuxu

Pavel Práil Pavel.Prasil na es-servis.cz
Středa Září 16 08:59:13 CEST 1998

Varianta s modulem pam_time se mi zda celkem schudna, ale bohuzel se mi ji
nedari rozchodit. Nevim,  jestli zarazuji modul dobre do logovani ?
Omezenim poctu sluzeb myslim pristup pouze k emailu, nebo pouze k webu.
Zdravíčko
                           Pavel Prášil
e-mail: Pavel.Prasil na es-servis.cz

slrn6vr2pv.hbj.jira na mail.abdist.cz...