Omezovani uzivatelu v linuxu

Jiri Pavlovsky jira na mail.abdist.cz
Středa Září 16 19:24:55 CEST 1998

On Wed, 16 Sep 1998 08:59:13 +0200, <Pavel.Prasil na es-servis.cz> wrote:
>Varianta s modulem pam_time se mi zda celkem schudna, ale bohuzel se mi ji
>nedari rozchodit. Nevim,  jestli zarazuji modul dobre do logovani ?

U mne vypada soubor /etc/pam.d/login takto:
#%PAM-1.0
auth       required	/lib/security/pam_securetty.so
auth       required	/lib/security/pam_pwdb.so shadow nullok
auth       required	/lib/security/pam_nologin.so
account    required	/lib/security/pam_pwdb.so
account    required	/lib/security/pam_time.so
password   required	/lib/security/pam_cracklib.so
password   required	/lib/security/pam_pwdb.so shadow nullok use_authtok
session    required	/lib/security/pam_pwdb.so
session    required	/lib/security/pam_limits.so

Pote jeste upravite /etc/security/time.conf podle vlastnich potreb
a je to.

>Omezenim poctu sluzeb myslim pristup pouze k emailu, nebo pouze k webu.

O omezeni uzivatelu pouze na postu se v konferenci uz tusim psalo,
podivejte se do archivu.

S pozdravem,

Jiri Pavlovsky
Jirap na bajt.cz