Word editory

Jirka Jurus jiri.jurus na spt.cz
Čtvrtek Září 17 09:24:12 CEST 1998

> A to mne dost zajima. Jak lze tedy resit Zmenu kodovani mezi Linux a Win
> ve StarOffice (Wordovske dokumenty)?
> A jak pak zaridit zmeny nazvu fontu?
> Existuje vubec nekdo, kdo muze vzit Wordovsky dokument s win cestinou,
> upravit jej na Linuxu a poslat zpet svemu kolegovi a ten to bez problemu
> ve Woknech (ve Wordu) precte, zobrazi, vytiskne, upravi... ?
> A pokud nekdo takovy existuje, budu vdecny (a jak jsem pochopil z jinych
> mailu v teto konfere bude tech vdecnych vic), kdyz se ten dotycny
> sveri (jak to zvladl) a nenecha si to blaho jen pro sebe.
> [...]
Ja pouzivam Staroffice 4.0. V soucasnosti je udelana konverze z 1250 do
latin2 a zpet pomoci maker a jak mi psal petr kristof:
  Uz jsem sesmolil nejakej navod k instalaci. Melo by to byt
  na http://www.intersoft.cz/linux/soffice
Nacitani wordu i excelu celkem ujde s fonty zas tak velke problemy
nejsou, snad ve wordu cislovani odstavcu a datumy taky nejsou to pravy

--

Jiri Jurus                           Mail:     jiri.jurus na spt.cz