Word editory - SO4, CPcode?

Robert Follner follner na icl.cz
Čtvrtek Září 17 10:06:07 CEST 1998

> Ja pouzivam Staroffice 4.0. V soucasnosti je udelana konverze z 1250 do
> latin2 a zpet pomoci maker a jak mi psal petr kristof:
>   Uz jsem sesmolil nejakej navod k instalaci. Melo by to byt
>   na http://www.intersoft.cz/linux/soffice
> Nacitani wordu i excelu celkem ujde s fonty zas tak velke problemy
> nejsou, snad ve wordu cislovani odstavcu a datumy taky nejsou to pravy
Jo docela dost zajimave stranky. P. Kristof mi to uz taky napsal.
Tak jsem podle toho ten SO4 nainstaloval a uspesne pridal fonty.
Jen ten modul CPcode jsem tam nejak nenasel. Je tam krasny navod,
jak to nainstalit, ale nikde zadny link na ten modulek.
Asi neumim hledat. Proto prosim kolegu Kristofa nebo kohokoliv jineho,
aby mne nasmeroval na pravou cestu nebo aby mi ten zazracny modul
poslal.
Jeste jednou dekuji.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language