WANTED: kdo udela rpm package ?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Září 17 12:07:24 CEST 1998

On Wed, 16 Sep 1998, Petr Snajdr wrote:

> No a na to se ptam. Nejde? Proc?

 Hmm, ja jen nechci byt prukopnikem (a hlavne pripada mi, ze se da kopat i
jinde a s vseobecne uzitecnejsim zaverem).

> Ja to nevim, ale je mozne, ze budu mit take potrebu vytvaret RPM
> za stejnych podminek. Opravdu me to zajima.

 Nejde o to udelat soubor.rmp (to se da vzdy nejak upatlat) ale vyzkouset to
a pripadne odladit a k tomu mi pripada lepsi RH a (hlavne) clovek RH znajici.
No a pak nekomu na RH by to dalo urcite mene prace nez me na Debianu. No
pokud se do toho pustim (pod Deb. ) tak rad napisu jak to jde.

							zakkr