WANTED: kdo udela rpm package ?

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Září 18 21:22:12 CEST 1998

Karel Zak (zakkr na zf.jcu.cz) wrote:
:  Nejde o to udelat soubor.rmp (to se da vzdy nejak upatlat) ale vyzkouset to
: a pripadne odladit a k tomu mi pripada lepsi RH a (hlavne) clovek RH znajici.
: No a pak nekomu na RH by to dalo urcite mene prace nez me na Debianu. No
: pokud se do toho pustim (pod Deb. ) tak rad napisu jak to jde.

Preco prepanajana upatlat ? K vytvoreniu balika potrebujete
akurat rpm a precitat si Yenyove clanky v LN.

Ked som sa zacal bavit s rpm ja, vytlacil som si par
relevantnych stranok z Maximum RPM (dostupna v PS na
inete) - zakladne veci su tam celkom slusne vysvetlene
aj s prikladom.

Rozhodne to nie je ziadny velky problem a pokial ma Vas
software slusne napisany Makefile (t.j. nepotrebuje rucne
editacie vselijakych Makefiles, config.h a.p.), pri instalacii
respektuje filesystem standard a pripadne zmeny v systemovych
suboroch vie urobit robustnym skriptom), divil by som sa,
keby ste za par hodin nemali potrebne znalosti a chodive rpm-ko.

Neviem, o aky SW presne ide - pokial ale nie je zamerany
specialne na Debiana, pripadne rozdiely medzi systemami
by nemali byt take, aby vadili.

Na vyskusanie (ci uz rpm, alebo srpm) tu urcite spustu ludi
najdete, ale chut robit za niekoho veci, ktore sam urobit moze,
nebyva privelka.

Zdravi
--
					Stano