Titerne pismo

Patrik Chrz - Nh xchrp03 na vse.cz
Čtvrtek Září 17 13:33:02 CEST 1998

From: xchrp03 na vse.cz (Patrik Chrz - Nh)
Subject: Jak zmenit velikost pisma?
Date: Thu, 17 Sep 1998 11:29:21 GMT

Mam takovy problem. Kdyz si na X-Windows natahnu v Netscapu nejakou stranku,
dost casto se mi stava, ze ma priserne titerne pismo (samozrejme zpusobeno
vysokym rozlisenim obrazovky). Zkousel jsem nastaveni
v preverences - fonts a dat tam vice bodu. Nevyssi cislo jake mi to nabidlo
bylo 20 a 24 ale vubec nic se nestalo.
Rozhodne by mi nemomohla rada typu dat mensi rozliseni protoze to nechci.
Druha vec je, ze nemuzu odesilat formulare, ktere jdou pres e-mai, pise mi
to, ze mam nekde neco nastavit, ale nepodarilo se mi objevit, kam mam
nastavit co a jak.
No a treti vjec je kodovani cestiny. Proste at delam co delam, nikdy tam
nedostanu nic, co by se alespon podobalo diakritice. Nevite nekdo, jake
kodovani se tam ma nastavit?

Patrik Chrz