Titerne pismo

Čtvrtek Září 17 14:09:43 CEST 1998

Dňa Thu, 17 Sep 1998 ste napísali:
>From: xchrp03 na vse.cz (Patrik Chrz - Nh)
>Subject: Jak zmenit velikost pisma?
>Date: Thu, 17 Sep 1998 11:29:21 GMT
>
>Mam takovy problem. Kdyz si na X-Windows natahnu v Netscapu nejakou stranku,
>dost casto se mi stava, ze ma priserne titerne pismo (samozrejme zpusobeno
>vysokym rozlisenim obrazovky). Zkousel jsem nastaveni
>v preverences - fonts a dat tam vice bodu. Nevyssi cislo jake mi to nabidlo
>bylo 20 a 24 ale vubec nic se nestalo.
>Rozhodne by mi nemomohla rada typu dat mensi rozliseni protoze to nechci.
Problem moze byt skor toho typu, ze stranka pouziva kodovanie 1250 a netscape
si vtedy nastavy vlastny default font, ktory je priserne maly:-(

>Druha vec je, ze nemuzu odesilat formulare, ktere jdou pres e-mai, pise mi
>to, ze mam nekde neco nastavit, ale nepodarilo se mi objevit, kam mam
>nastavit co a jak.
minimalne si nastavit mail server v mailreaderi...Edit->Preferences->Mail

>No a treti vjec je kodovani cestiny. Proste at delam co delam, nikdy tam
>nedostanu nic, co by se alespon podobalo diakritice. Nevite nekdo, jake
>kodovani se tam ma nastavit?
treba mat nainstalovane fonty ISO-8859-2 (napriklad z biznetu), nastavit ich
Edit->Preferences->Font  (Central Europen ISO-8859-2) a
potom len dufat ze webmaster toho ktoreho sajtu podporuje aj toto kodovanie.
Existuje aj font pre CP1250, ale neskusal som..
Samozrejme, ak dany font nepodporuje viac ako 24pixelov vysku, tak z neho viac
nedostanete, treba sa ohliadnut po dakom inom..
 --
Tibor Pittich
	Email:    Tibor.Pittich na phuture.sk